Compania Naţională Poşta Română S.A.

La acest proiect au fost executate urmatoarele lucrari:

  • Instalare sistem de securitate antiefracție;
  • Instalare sistem supraveghere video;
  • Control acces.

Sistemele antiefracție sunt cea mai bună alegere în cazul în care se dorește protecția și siguranța anumitor bunuri, a locuinței și familiei sau a unei întregi companii. Acestea descurajează tentativa de pătrundere neautorizată în diferite incinte, sesizează condițiile de declanșare a incendiului și scurgerii de gaze, limitează, într-un cuvânt, riscul producerii pagubelor, protejează viață persoanelor și nu în ultimul rând, diminuează valoarea primei de asigurare. Țînând cont de nivelul de risc la efracție, de locurile sau bunurile protejate și de evaluarea conținutului acestora, sistemele de alarmă pot fi clasificate prin grade de securitate.

În general, elementele care necesită protecție sunt în primul rând căile de acces în locuința personală sau firma (ușile și geamurile) și în al doilea rând spațiile interioare. Bazându-se pe aceste lucruri, sistemele de alarmă trebuie să conțină anumite componente: Centrală de detecție și alarmare; Detectoare de mișcare; Detectoare de geam spart; Detectoare de vibrații; Contacte magnetice Tastatură; Bariere în infraroșu; Sisteme de avertizare audio și optice; Elemente de alarmare la distanță (gsm, comunicator telefonic, interfață de conectare la dispeceratul de supraveghere); Acumulatori.

Sistemele de supraveghere video au devenit foarte populare in ultima perioada. Acest lucru se datoreaza faptului ca permit supravegherea prin internet, a afacerii sau a locuintei, folosind un laptop sau chiar un telefon mobil. De asemenea, a contribuit si faptul ca, instalarea si configurarea unui asemenea sistem a devenit mult mai facila, in plus, costurile echipamentelor componente ale unui sistem de supraveghere video performant au scazut considerabil. In scopul cresterii gradului de securitate a persoanelor fizice si juridice si de protectie a bunurilor din patrimoniul acestora, INFO SERVICE & COMPUTERS instaleaza si monitorizeaza sisteme de supraveghere video de ultima generatie. Aceste sisteme sunt usor de instalat si nu genereaza pentru clienti investitii majore in programe sau alte echipamente auxiliare. Sistemele de supraveghere video oferite de catre INFO SERVICE & COMPUTERS sunt adaptate la actualele cerinte ale pietei si sunt actualizate in functie de evolutia tehnologiei.

Sistemele de control acces reprezintă unul dintre cele mai sigure şi eficiente metode de protecţie a unui obiectiv, datorită restricționării accesului persoanelor sau autovehiculelor în amplasament. Funcțiile acestuia oferă administrației un control riguros al accesului în zonele de importantă, cu evidențierea activității prin rapoarte detaliate.

În funcție de tipul comunicației, echipamentele de control acces pot funcționa independent sau în rețea.

Funcționarea independenta (standalone) asigura accesul pe baza autorizării pre programate, fără înregistrarea sau transferul evenimentelor de acces. Aceste echipamente oferă un set minimal de funcții fiind destinate zonelor cu securitate scăzută sau medie.

Funcționarea în rețea (RS 485 sau Ethernet) permite stocarea evenimentelor de acces în memoria locală a cititorului și apoi transferarea spre un calculator de administrare. Acest lucru permite extinderea funcționalității cu accesul în intervale orare predefinite și prin anumite uși pe baza unor profile.

Complexitatea sistemelor este determinată de cele patru componente principale: metodă de identificare, echipamentele electronice pentru comandă, dispozitivele pentru blocarea accesului și software administrare.

Note: Carousel will only load on frontend.

Contactează-ne

Adresa: Strada Căpitan Octav Cocărăscu 45, București 011292
Tel: +40314315819
Email: office@iscomputers.ro

Biroul Nostru